Przejdź do głównej zawartości

Paletka Zoeva Caramel Melange

Cześć! :) 

Dzisiaj chcę Wam pokazać moją nową paletkę Zoeva Caramel Melange. Na pewno wiele z Was zna już ją. Występuje również w Plaisir Boxie wraz z Cocoa Blend oraz Blanc Fusion.

Jest to mój MUST HAVE. :) Ta paletką ma moje ukochane kolory, które z chęcią używam na co dzień do pracy. Nie osypują się. Ich pigmentacja jest fenomenalna. Paletka dobrze przemyślana. Cienie łatwo się blendują. Paletka zawiera 6 cieni matowych, 2 cienie połyskujące, 1 metaliczny i 1 matowy z drobinkami złota. Beże, brązy, rudzielce na jesienna porę moim zdaniem są idealne. 
 Swatche cieni 

 Makijaż pierwszy

 Makijaż drugi


Paletkę oczywiście polecam. Za tą cenę godna zakupienia. 
A Wy, którą paletkę Zoeva kochacie? <3
Link do paletki-->kliknij
Instagram -->kliknij

Komentarze

  1. Marzy mi się ona <3 W końcu ją kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie ci wyszły te makijarze, masz talent. Wpadaj jeśli chcesz tu http://mytruetherapy.blogspot.com/2018/03/zbrodniarz-wojenny-adolf-hitler-cz-3.html Nowy post jesli chcesz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Paleta Zoeva Basic Moment

Hej ;) Mam dzisiaj dla Was Paletkę cieni do powiek Zoeva Basic Moment . Zawiera ona 5 cieni matowych i 5 metalicznych.  Swatche w świetle dziennym. Swatche z lampą błyskową. To moja pierwsza paletka z Zoeva. Jest to paletka nudziaków a ja uwielbiam takie kolory. Pigmentacja cieni jest bardzo dobra. Połyskujące cienie używam na wieczorowe wyjścia, matowe na co dzień, do pracy. Osobiście brakuje mi brązów i niestety nie mogę wykorzystać tej paletki do całościowego makijażu. Paletka ma przepiękne opakowanie brzoskwiniowo-białe zamykane na magnes i kolejnym minusem jest brak lusterka. Osobiście uwielbiam malować się w lustrze paletki.  Czy paletkę polecam ? Nie do końca, wolę inne warianty paletek Zoeva. Link do zakupy  Paletka Zoeva Basic Moment

Czyszczenie pędzelków - Olejek pod prysznic ISANA

Hejoo ! Dzisiaj napiszę Was jak ja dbam o swoje pędzelki i beauty blendera. Kupowałam różne płyny i preparaty aby dobrze doczyścić pędzelki i gąbeczkę, ale nigdy nie byłam zadowolona, aż w końcu zakupiłam olejek pod prysznic dostępny tylko w Rossmannie firmy ISANA cena coś około 6 zł. Czyści najtrwalsze podkłady, cienie i pigmenty. Olejek ISANA polecam każdemu. ;) Link do kupienia -  Olejek ISANA Zapraszam do komentowania i obserwowania, a także na mojego Instagrama  --> kr/zablog